panfuisak102

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av isakpanfu - 29 maj 2014 21:47

Nu var det 2 år sedan jag skrev på denna blogg. Och ja som ni kanske har gissat så har jag slutat med panfu, men detta är verkligen ett perfekt minne för livet. Jag satt ner och läste igenom alla min inlägg och jag kan inte fatta hur dåligt jag skrev och stavade. Alltså, wow... Jag är 11 år nu och när jag skrev på denna blogg var jag runt 8-9 så det var helt galet att jag kunde lära mig blogga när jag var så liten. Men det var roligt med panfu, jag kunde gå upp typ 6-7 på morgonarna och spela panfu då.. Jag verkligen ÄLSKADE panfu. Japp, det var iallafall kul att få ett gott skratt av att läsa igenom min blogg och alla mina gamla panfuvänners bloggar, t.ex Anzy. Men detta blir nog mitt sista inlägg på denna blogg någonsin så hoppas ni hade det kul att läsa min gamla blogg! //Isak102

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om panfu och lite annat.
//Isak102

PS. Jag vill tipsa till min andra blogg http://panfucenter.bloggplatsen.se/

Veckans panda

Veckans panda är:

 

legokanin

 

Bara för dig Anzy!

Tryck på bilden anzylanzy.bloggplatsen.se så kommer ni till hennes blogg!

 

 

 

 

Fråga mig

18 besvarade frågor

Besöksstatistik

Veckans panda

2000kevin är veckans panda grattis!!

 

Tyck om panfu

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Övesättning av min blogg

mus

Cute Rocket

Mitt tävlings bidrag i Anzy´s tävling

Hej här är mitt bidrag i anzys tävling:

 

Spel


Ovido - Quiz & Flashcards